Eğitimin Amacı:
Bu eğitim ile elektronik ticaret yapan firmalar da
dahil olmak üzere, ticari ve ticari olmayan faaliyetlerde şikayetlerin etkili
ve verimli bir şekilde ele alınma sürecinin planlanması, tasarlanması,
geliştirilmesi, işletilmesi, verilerin saklanması ve iyileştirilmesine yönelik
uygulamaların nasıl yapılacağına ilişkin yön gösterilmesi amaçlanmıştır.
Şikayetler,
birer iyileştirme fırsatına dönüştürülmelidir!
Eğitimin İçeriği:
TS ISO 10002:2018 Şartları
Şikayetleri Ele Alma Çerçevesi
Planlama, Tasarım ve Geliştirme
Şikayetleri Ele Alma Sürecinin İşletilmesi
Sürdürme/İyileştirme
Pratik Çalışma
Kimler Katılabilir?
Elektronik ticaret yapan firmalar da dahil olmak
üzere, ticari ve ticari olmayan faaliyetlerde ürün ve hizmet sunumu yapan,
kuruluşun tür ve büyüklüğüne bağlı olmaksızın tüm yönetim kadroları, kalite
birim çalışanları, satış-pazarlama birim çalışanları, müşteri ilişkileri/kurumsal
iletişim/halkla ilişkiler birim çalışanları, çağrı merkezi çalışanları, müşteri
ile yüz yüze sıcak temasta bulunan tüm çalışanlar ile insan yönetimi gerektiren
tüm birimlerdeki çalışanlar ve şikayetlerin ele alınmasını değerlendirmek
isteyen tüm kişiler bu eğitime katılabilir.
Program Akışı
10:00 Eğitmen
ve Control Union Hakkında Bilgilendirme
10:05 Katılımcılar
İle Tanışma
·
Katılımcıların
Eğitimden Beklentileri
10:30 TS
ISO 10002:2018 Standardı Eğitimine Giriş
·
Kapsam,
Terimler-Tanımlar-Prensipler
·
Şikayetleri
Ele Alma / Planlama
12:00-13:00 Öğle
Arası
13:00 TS
ISO 10002:2018 Standardı Eğitimi
·
Tasarım
ve Geliştirme
14:45 Kahve
Molası
15:00 TS
ISO 10002:2018 Standardı Eğitimi
·
Şikayetleri
Ele Alma Süreci
·
Sürdürme/İyileştirme
15:30-16:00
Pratik Çalışma & Soru-Cevap
Eğitim Ücreti:
Eğitim
Ücreti 5.000 TL + KDV
Organizasyon
Koordinatörü
-Ad Soyad : Miray İnan Çilenger
-Mail
adresi : minan@controlunion.com
-Telefon No : +90 538 014 70 04