Bu eğitim ile elektronik ticaret yapan firmalar da dahil olmak üzere, ticari ve ticari olmayan faaliyetlerde şikayetlerin etkili ve verimli bir şekilde ele alınma sürecinin planlanması, tasarlanması, geliştirilmesi, işletilmesi, verilerin saklanması ve iyileştirilmesine yönelik uygulamaların nasıl yapılacağına ilişkin yön gösterilmesi amaçlanmıştır.
Şikayetler, birer iyileştirme fırsatına dönüştürülmelidir!
Eğitimin İçeriği
•TS ISO 10002 Şartları
•Kapsam
•Terimler ve Tanımlar, Prensipler
•Şikayetleri Ele Alma Çerçevesi
•Planlama, Tasarım ve Geliştirme
•Şikayetleri Ele Alma Sürecinin İşletilmesi
•Sürdürme/İyileştirme
•Pratik Çalışma
Kimler Katılabilir?
Elektronik ticaret yapan firmalar da dahil olmak üzere, ticari ve ticari olmayan faaliyetlerde ürün ve hizmet sunumu yapan, kuruluşun tür ve büyüklüğüne bağlı olmaksızın tüm yönetim kadroları, kalite birim çalışanları, satış-pazarlama birim çalışanları, müşteri ilişkileri/kurumsal iletişim/halkla ilişkiler birim çalışanları, çağrı merkezi çalışanları, müşteri ile yüz yüze sıcak temasta bulunan tüm çalışanlar ile insan yönetimi gerektiren tüm birimlerdeki çalışanlar ve şikayetlerin ele alınmasını değerlendirmek isteyen tüm kişiler bu eğitime katılabilir.
Program Akışı
09:30 Eğitim Salonuna Ulaşım ve Kayıt İşlemleri
10:00 Eğitmen ve Control Union Hakkında Bilgilendirme
10:15 Katılımcılar İle Tanışma
10:30 TS ISO 10002 Standardı Eğitimine Giriş
•Katılımcıların Eğitimden Beklentileri
•Eğitimin Genel Özeti
•Kapsam, Terimler-Tanımlar-Prensipler
•Şikayetleri Ele Alma / Planlama
12:00 Öğle Arası
13:00 TS ISO 10002 Standardı Eğitimi
•Tasarım ve Geliştirme
14:45 Kahve Molası
15:00 TS ISO 10002 Standardı Eğitimi
•Şikayetleri Ele Alma Süreci
•Sürdürme/İyileştirme
15:45 – 16:30 Pratik Çalışma & Soru-Cevap
Eğitim Ücreti
Günlük Eğitim Ücreti 1.000 TL + KDV
Aynı kurumdan 3 ve üzeri çalışanlar için % 15 indirim uygulanacaktır. 2 ve üzeri eğitim satın alımlarında %10 indirim uygulanacaktır.
Öğrencilere %10 indirim uygulanacaktır.
Organizasyon Koordinatörü
Ad Soyad: Mutlu Kanbak
Mail adresi: mkanbak@controlunion.com
Telefon No: +90 533 153 1758